Korzyści dla firm - ogólnopolska kampania #bądźwidoczny
Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom wyróżnić się w Internecie.
Organizatorem przedsięwzięcia jest Agencja NPROFIT, która od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w pozycjonowaniu i reklamie internetowej. Partnerem w ramach prowadzonej inicjatywy jest poznańska uczelnia Collegium Da Vinci.
- Na co dzień służymy naszym Klientom wiedzą, doświadczeniem i czasem. Jednak warto zachować się solidarnie i wesprzeć tych, którzy niekiedy mają mniej szczęścia. Dzięki temu wzrastają nasze morale i pewność, że wspólnie możemy więcej. - twierdzi Kamil Rybicki, właściciel Agencji marketingowej NPROFIT.
Do końca roku zaplanowano bezpłatne webinaria i konsultacje. Na swojej stronie Agencja opublikowała już pierwszą część poradnika, która wprowadza w tematy pozycjonowania. Kolejna będzie poświęcona reklamie, zaś ostatnia – treści w e-commerce.
Kampania #bądźwidoczny skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które znalazły się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. We wrześniu przed nimi drugie szkolenie „Wprowadzenie do reklamy w Internecie”, które poprowadzi Beniamin Mrówczyński, szefa działu reklamy PPC. Udział jest bezpłatny.
Jak wiemy, skala aktywności w sieci będzie wzrastać. Im wcześniej firmy zaczną dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla prowadzonego biznesu. Specjaliści NPROFIT uważają, że przewartościowaniu ulegnie m.in. pojęcie prestiżowej lokalizacji. W świecie cyfrowym z pewnością będzie to miejsce na czołowych pozycjach w wyszukiwarkach. Wynik na pierwszej stronie będzie w wielu branżach tak samo ważny, jak miejsce siedziby przedsiębiorstwa. Coraz częściej rozpoznawalność będzie zawdzięczana obecności w świecie wirtualnym, temu czy firma pozwoli dać się dostrzec.
W trakcie kampanii, a więc do końca tego roku, Agencja NPROFIT będzie pomagać firmom zaistnieć na największym rynku, czyli internetowym. Jeżeli nie dajemy temu wiary, wystarczy spróbować policzyć, ile razy dziennie korzystamy z wyszukiwarki. Zapewne nikt nie liczy tej aktywności – gdyż jest to pewien nawyk, nie zwracamy na niego uwagi. Tymczasem to właśnie w Internecie szukamy produktów, usług i opinii. Tutaj szukamy informacji, podpowiedzi, czy rekomendacji. I w tym miejscu znajdujemy je. Warto unikać niepowodzeń i wiedzieć więcej, korzystając choćby z propozycji w ramach kampanii #bądźwidoczny.
Organizator kampanii
Agencja NPROFIT (Nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocji
w mediach społecznościowych.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty.
Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne,
jak i ogólnopolskie inicjatywy.
Partnerem kampanii jest Collegium Da Vinci.
Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym. W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd jest ona pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.
W ofercie uczelni są studia dyplomowe I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.
Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki w stylu Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.
Kontakt:
Anna Rumocka
e-mail: anna.rumocka@nprofit.pl
nr tel.: 696-415-186