Kąpiel po alkoholu to brak wyobraźni

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
21 lipca 2016

Logo kampanii pn. "Kąpiel po alkoholu to brak wyobraźni"Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego realizuje kampanię promującą trzeźwy wypoczynek nad wodą. W Polsce blisko 30% utonięć związanych jest ze spożywaniem alkoholu. Celem kampanii jest propagowanie trzeźwości i ukazanie zagrożeń i negatywnych skutków spożywania alkoholu podczas wypoczynku nad i na wodzie. Kampania polega na ekspozycji w sezonie letnim plakatów oraz billboardów promujących trzeźwy wypoczynek nad wodą.

Kampania promowana będzie również na kąpieliskach poprzez skrzydła reklamowe z hasłem kampanii a także na ekranach zamontowanych w szynobusach Przewozów Regionalnych.   Pakiety z materiałami promocyjnymi zostaną wysłane do gmin województwa zachodniopomorskiego leżących w pasie nadmorskim oraz na kąpieliska przy wodach śródlądowych.

Autor: Kamil Klebański - Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego (7)